PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to moze byc APPE - jakis standard?Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
  • Data: 2005-09-28 21:33:26
    Temat: Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    Od: "Andrea" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czyli zachowanie wyimaginowanego porządku jest dla Was najważniejsze?
    To mi przypomina trochę fundamentalizm świadków Jehowy albo ortodoksję
    neofitów - zatraca się główny sens, aby za wszelka ceną utrzymać reguły,
    które zaczynają żyć własnym, oderwanym od zasadniczej idei życiem.
    "Przeczytaj i zastosuj się - na pewno na tym skorzystasz..." - uwierz a
    będziesz zbawiony.
    No, analogia sama się nasuwa.

    A nikt mi jeszcze nie odpowiedział co to jest to APPE....