PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to moze byc APPE - jakis standard? › Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
  • Data: 2005-09-28 21:57:23
    Temat: Re: Co to moze byc APPE - jakis standard?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dhf293$g7$1@atlantis.news.tpi.pl Andrea
    <a...@s...com> pisze:

    > Czyli zachowanie wyimaginowanego porządku jest dla Was najważniejsze?
    Nie. Jest warunkiem wstępnym. Nie musisz go przestrzegać i nie
    przestrzegasz - wolno Ci.
    No więc masz co masz - o to Ci chodziło?

    > To mi przypomina trochę fundamentalizm świadków Jehowy albo ortodoksję
    > neofitów - zatraca się główny sens, aby za wszelka ceną utrzymać reguły,
    > które zaczynają żyć własnym, oderwanym od zasadniczej idei życiem.
    Nie. Te reguły są po to, aby było łatwiej. Osobiście uważam, że są one po
    prostu bardzo praktyczne.

    > "Przeczytaj i zastosuj się - na pewno na tym skorzystasz..." - uwierz a
    > będziesz zbawiony.
    > No, analogia sama się nasuwa.
    Zależy komu. Nie każdy ma porąbane skojarzenia.

    > A nikt mi jeszcze nie odpowiedział co to jest to APPE....
    No i co? Może po prostu nie zasłużyłeś na merytoryczną odpowiedź, a może
    ktoś wiedział ale widząc Twoją postawę po prostu mu sie nie chciało.

    Jotte