PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo dla humanistów? › Re: Co dla humanistów?
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co dla humanistów?
    Date: Mon, 16 Feb 2004 22:02:22 +0100

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7cab.000009e6.40312558@newsgate.onet.pl...
    > Zastanawiam się, czy poza "kamputerowcami" i handlowcami, kogoś się
    jeszcze
    > szuka do pracy, filologów dajmy na to? Co mam zrobić, skoro najlepiej
    znam
    > się na literaturze (nie tylko pięknej), pisaniu i niemieckim? Gdzie z
    > takim "kalectwem" znaleźć pracę?

    A jak szedles na ten kierunek, to absolwenci gdzie, poza szkolami znajdowali
    zatrudnienie?

    Tak przy okazji znam ze trzech sprzedawcow, handlowcow, ktorzy zocznie
    pokonczyli historie (tez kierunek humanistyczny), zeby miec wyzsze
    wyksztalcenie dla samego wyksztalcenia, nie wiazac zadnych planow zawodowych
    z ukonczonym kierunkiem. Znam rowniez jednego magazyniera, ktory studiowal
    wieczorowo filozofie (nie wiem czy skonczyl) - bo lubil i chcial wiecej
    wiedziec, poznajac ludzi o podobnych zainteresowaniach.(Prace taka znalazl
    po LO i stwierdzil, ze wlasciwie mu to odpowiada, zarobki odpowiednie a nie
    ma wyscigu szczurow)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##