PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo dla humanistów? › Re: Co dla humanistów?
  • Data: 2004-02-18 21:29:49
    Temat: Re: Co dla humanistów?
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <7...@n...onet.pl>,
    p...@o...pl says...
    > Zastanawiam się, czy poza "kamputerowcami" i handlowcami, kogoś się jeszcze
    > szuka do pracy, filologów dajmy na to? Co mam zrobić, skoro najlepiej znam
    > się na literaturze (nie tylko pięknej), pisaniu i niemieckim? Gdzie z
    > takim "kalectwem" znaleźć pracę?

    Ja, filolog polonistyki, pracowalem jako:
    a) korektor tekstow w gazecie i korektor tekstow firmowych (np. ofert -
    handlowcy raczej nie potrafia pisac...)
    b) autor opowiadan do prasy kobiecej i dzieciecej
    c) autor tekstow z zakresu... budownictwa i zarabialem wiecej niz
    inzynierzy budownictwa - pisalem szybciej, ladniej, bezblednie, a
    merytoryki szybko sie uczylem
    d) wydawca gazet
    e) prowadzilem przez 3 lata portal internetowy

    Nie rzecz w tym, kto jakie studia skonczyl, ale czy ma jaja i rozum w
    glowie.
    A z literatury uwielbiam Schulza i zdanie "Adela wracala w swietliste
    poranki". Ale kto sie dzis na tym zna...

    Przyjazny Andrzej
    GG: 1570707; ICQ: 175468603
    E-mail: a...@W...pl
    "Adela wracała w świetliste poranki"