PracaGrupypl.praca.dyskusjeCholerne bezrobocie???? › Re: Cholerne bezrobocie????
  • Data: 2004-06-05 07:23:30
    Temat: Re: Cholerne bezrobocie????
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:0b00.000010d1.40c0b22d@newsgate.onet.pl...
    > Motto: "Ludzie! Tam [Zachod] jest takie bezrobocie, ze w niektorych
    rodzinach
    > od kilku pokolen nikt nie pracowal!" (Pietrzak, 1983)

    > Wszystkie w/w umiejetnosci nalezalo poprzec doswiadczeniem - firma nie ma
    czasu
    > na przyuczanie kandydatow do zawodu. Wprowadzenie w specyfike firmy jest
    > wystarczajaco czasochlonne.

    I weź tu zrób tak, aby pracodawca był zadowolony !!!!!
    Qrcze, pracodawcy sami tworzą bezrobocie, a potem mają pretensje, do nie
    wiadomo kogo.
    Lepiej poświecić czas i sobie wykształcić pracownika, niz szukać na rynku
    już doświadczonego, z jakimiś nawykami... super pomysłami, które ma po
    doświadczeniach w poprzedniej firmie i koniecznie chce je wdrożyć, nawet
    jeśli nie pasują.
    Oczywiście trzeba takiego pracownika świeżego odpowiednio wynagrodzić, dać
    mu jakąś porządną pensję na etat i motywować premiami za udane projekty i
    nie żałować mu kasy, nie zagarniać wszystkiego dla siebie. Jeśli nie kasę to
    jest tyle sposobów motywowania pracowników i taki pracownik nie bedzie
    szukał innej roboty, tylko Tobie nakręcał interes.
    Na prawdę są w Polsce ludzie kumaci (moze niewiele ich, ale są), posiadający
    wiedzę teoretyczną, bez praktyki, a tylko dlatego bez praktyki, że 95%
    ogłoszeń w wyborczej jest właśnie takich ja Twoje.
    Zamiast więc o braku czasu na przyuczaniu pracowników - pomyśl o
    inwestowaniu w pracowników... w przyszłych pracowników.

    Jednocześnie nie dawać prawa do błędu, tj.
    chwalić za dobrą robotę + kasa
    opier......... za partactwo

    bo to też jest tak, że jak jest dobrze, to szef siedzi cicho, a jak coś jest
    źle to od razu piłuje ryja.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl