PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o PolsceRe: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-17 20:33:25
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KCH" <k...@a...waw.pl> wrote in message
    news:bhoa4u$1mfa$1@foka1.acn.pl...

    > Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:bho8ic$mne$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > poswieca
    >
    > Ok. Zgadza się. Pod warunkiem że wszytko odbywa się tak jak odbywać się
    > powinno.
    > Darek też ma rację. Spójrz na korupcję w naszym pięknym kraju. Niech no
    > tylko niemiec ogłosi lub spróbuje wziąć udział w przetargu. Też powinieneś
    > przejrzeć na oczy...

    A czegoz to ja nie dostrzegam bo nie lapie aluzji? Moze sugerujesz, ze
    niedostrzegam iz jest w Polsce korupcja - jesli tak to podaj, gdzie cos
    takiego napisalem.

    > Bo często nie chodzi o to żeby ktoś zarobił, tylko żeby zarobiła TA
    > konkretna osoba. A tak być nie powinno bo chociażby wypacza to warunki
    > równej konkurencji. Oczywiście da się robić interesy, ale jeśli ja nie
    > akceptuję tego mechanizmu "dźwigni" to znaczy że już jestem skończony?
    > Teoretycznie mam mniejsze szanse, ale to już zależy od sytuacji.

    Dlaczego tak sie dzieje? Ponownie za duzo polityki w gospodarce. Jest
    mnostwo dziedzin ktorymi nie powinno zarzadzac panstwo, a zarzadza.
    Urzadzaja przetargi i biora lapowki - proste.