PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-18 08:07:36
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:bhq080$q2u$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:bhq015$87k$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zapotrzebowania
    >
    > widze, ze odpowiedziales.

    Tzn. w ktraju handluja bez zysku Twoim zdaniem?

    > Wystarczy, ze uzupelnie, ze moga byc inne ceny na Polske a inne na
    sprzedaz
    > do firmy matki.I ze firma w Polsce moze nawet miec nakaz, odsylania
    chetnych
    > kupcow zagranicznych do dzialu handlowego matki,

    Ze sie tak glupio zapytam po co? Jedynym uzasadnieniem bylaby kalkulacja
    wykazujaca zysk skutkiem takiego dzialania, ale na pewno nie interes
    narodowy bo ten w czasach globalizacji po prostu nie istnieje.

    > Nie wiem, czy caly przemysl...nie sadze, ale wiem, ze w wielu przypadkach
    > tak sie odbywa.
    > Nie bredze, nie musisz mnie obrazac, jesli twoja teoria nie pasuje do
    > rzeczywistosci.

    Jakie to firmy, ze tak zejde w konkrety? Skoro to rzeczywistosc musizz
    wiedziec komu oplaca sie podnoszenie cen komponentow w imporcie.