PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-18 08:06:39
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:bhq002$p9j$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:bhpvmm$stk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > (drogo
    > firmy)?
    > zajzyj do mojego komentarza i bedziesz wiedzial, jak to sie odbywa, i to
    > wlasnie wtedy cla sa niziutkie, od cen zakupu importu do firmy matki,
    > sprzedajacej towar produkowany w firmie corce.

    Cla to tylko jeden kawalek, ale moze przestanmy w abstrakcajch szybowac i
    przejdzmy w konrety - podaj prosze o jakie firmy chodzi i policz sobie czy
    to sie oplaca. Dlaczego laskawy byles pomnac VAT importowy na granicy i
    dlaczego laskaw byles pominac zawyzone dochody dostwcy komponentow (czyli
    zawyzony podatek dochodowy matki)? Pomijanie najistotniejszych elementow
    pbciazajacych pachnie manipulacja? Dlaczego nikt nie chce podac przykladow?