PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusjiRe: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Mon, 16 Aug 2010 23:50:50 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 16-08-2010 o 21:03:38 Jacek Kotowski <b...@g...pl>
    napisał(a):

    > Ja umieszczałbym fotkę z jednego względu:
    > - jak już wybrało się tych 10 do drugiej tury, to jak przypomnieć który
    > był, który wspomniał akurat to ciekawe rozwiązanie... a ten poznaję go na
    > zdjęciu...
    >
    > http://jacekkotowski.blogspot.com/2010/08/jak-zmiesc
    ic-w-cv-12-lat-
    > doswiadczenia.html

    Tez bym umiescil, jesli bym takowe posiadal. Ale ani z dowodu, ani z
    paszportu nie zeskanuje, bo tam sa b/w foto. Inna sprawa, ze jesli kogos
    zainteresuje, to nie wygladem, tylko tym, co mam do zaoferowania (chyba,
    ze jak juz wspomnialem, jest to stanowisko, gdzie wyglad sie b. liczy).

    Skoro musza miec foto, to niech kupia sobie polaroida i kazdemu, ktory ich
    zainteresuje, pstrykaja fotki. Ja nie musze miec fotek bo i na modela sie
    nie wybieram...

    Podobnie zalaczanie lm... Po co? Zeby rekruter mogl udowodnic, ze musi
    przeczytac ten stek bzdur? I im wiecej tego badziewia, tym lepiej dla
    niego?

    Wracajac do samego cv, to podobnie jak z ubiorem - jak cie widza, tak cie
    pisza. Ma byc przede wszystkim czytelne, ale i krotkie, Niektorzy
    niepotrzebnie wpisuja nawet szkole podstawowa, albo to, co robili
    kilkanascie lat temu...

    Kiedys znajomy stwierdzil, ze najlepiej pisac cv pod pracodawce - czyli to
    co wymaga w ogloszeniu, zamieszczac w cv. Nie rozdrabniac sie na miliony
    innych zajec, bo i tak blondyna szuka szablonowo okreslonych fraz. Jesli
    jest wymagany programista sql, to nikogo nie interesuje, ze pracowales
    jako kierowca, chyba, ze przy okazji dadza ci auto firmowe, to wowczas
    mozna zamiescic stosowne info o pracy kierowcy.

    Wiadome, ze nikomu sie pisac nie chce i rowniez szablonowo wiekszosc z nas
    wysyla to samo cv wszedzie. Trzeba je jednak zminimalizowac tak, by wybrac
    nasze atuty, wykazac umiejetnosci i nie zasmiecac niepotrzebnymi
    pierdolami. Mozna ew. zrobic sobie kilka szablonow i jesli szukamy pracy
    jako sprzedawca to w jednym pliku zamiescic dane najlepiej pasujace
    zwiazane z handlem i branza.

    Z tymi cv to jak z kobietami ;-) Jak sie za bardzo takiej odslonimy, to
    nie jestesmy juz tak pociagajacy... Za to jesli napomkniemy to i owo bez
    szczegolow, to cos ją moze zaaintrygowac i wtedy zadzwoni ;-) A ze te cv w
    wiekszosci czytaja kobiety... ;-)