eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCCNA/MCP - perspektywy pracyRe: CCNA/MCP - perspektywy pracy
  • Data: 2002-04-20 14:03:05
    Temat: Re: CCNA/MCP - perspektywy pracy
    Od: "Greg Misiorek" <g...@w...att.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Helpdesk to zargonowa nazwa na wspieranie uzytkownika.

    Poziom pierwszy to odpowiadanie na problemy osob, ktore zupelnie sie nie
    znaja na danej aplikacji.

    Poziom drugi ma doczynienie z bardziej dlugoterminowymi problemami aplikacji
    i moze wnosic wymagania zmiany funkcji.

    Na poziomie trzecim, lub nawet czwartym opracowuje sie strategie aplikacji,
    jej architekture, czesto nie majac do czynienia z codziennym uzytkowaniem.

    Poziomy sa tylko umowne i przecinaja sie w zaleznosci od firmy, aplikacji,
    itp.

    Grzegorz, MCSD

    "Mariusz Drozdziel" <n...@t...net> wrote in message
    news:slrn.pl.ac0bk2.cea.nova@szczauka.netwerke.org..
    .
    > clockworkoi <c...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > >> I jeszcze takie pytanko - jak sie maja moje kwalif. do helpdesku, 1 czy
    2
    > >> level?
    > > 2
    >
    > Co to jest 'level helpdesku' ?
    >
    > Pozdrawiam.
    > --
    > Mariusz.
    >
    > == Mariusz Drozdziel <n...@t...net> == 2:482/5...@f...org ==
    > == NOVA1-RIPE == GPG: 7CE2776F99C2C8F4613F E858D7DD1DA39F779A94 ==


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1