eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeCCNA/MCP - perspektywy pracyRe: CCNA/MCP - perspektywy pracy
  • Data: 2002-04-22 11:24:46
    Temat: Re: CCNA/MCP - perspektywy pracy
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mariusz Drozdziel" <n...@t...net> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.ac0bk2.cea.nova@szczauka.netwerke.org..
    .
    > clockworkoi <c...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > >> I jeszcze takie pytanko - jak sie maja moje kwalif. do helpdesku, 1 czy
    2
    > >> level?
    > > 2
    >
    > Co to jest 'level helpdesku' ?
    To zalezy od firmy. Normalnie help desk jest pierwsza linia wsparcia
    uzytkownika koncowego (ladna nazwa:) co oznacza, ze pani Zosia dzwoni, bo
    sie zepsulo (co moze oznaczac doslownie wszystko) Nasza linia wparcia mknie
    i sprawdza co nie dziala. Ano nie ma sieci, wiec sprawdza czemu. Ano port
    sie zblokowal. Dzwoni wiec do drugiej linii wsparcia (czyli admina, wanowca
    czy kogo tam) ktory port odblokuje. W wiekszych firmach (typu np IBM) jest
    troche inaczej. Tam pierwsza linia wsparcia jest tzw welcome desk. Czyli
    dajmy na to panienka, ktorej mowisz ze ci cos tam padlo, a ona ma cie
    przekierowac do drugiej linii (w tym wypadku help desk). Administratorzy
    beda wiec trzecia linia wsparcia w tym wypadku.
    pozdr
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Dajcie mi karabin, bede na nim gral
    Zrobie tu porzadek, tak jak bede chcial
    -----------------------------Londyn'70



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1