-
Data: 2002-04-22 11:24:46
Temat: Re: CCNA/MCP - perspektywy pracy
Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Mariusz Drozdziel" <n...@t...net> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.ac0bk2.cea.nova@szczauka.netwerke.org..
.
> clockworkoi <c...@p...onet.pl> wrote:
>
> >> I jeszcze takie pytanko - jak sie maja moje kwalif. do helpdesku, 1 czy
2
> >> level?
> > 2
>
> Co to jest 'level helpdesku' ?
To zalezy od firmy. Normalnie help desk jest pierwsza linia wsparcia
uzytkownika koncowego (ladna nazwa:) co oznacza, ze pani Zosia dzwoni, bo
sie zepsulo (co moze oznaczac doslownie wszystko) Nasza linia wparcia mknie
i sprawdza co nie dziala. Ano nie ma sieci, wiec sprawdza czemu. Ano port
sie zblokowal. Dzwoni wiec do drugiej linii wsparcia (czyli admina, wanowca
czy kogo tam) ktory port odblokuje. W wiekszych firmach (typu np IBM) jest
troche inaczej. Tam pierwsza linia wsparcia jest tzw welcome desk. Czyli
dajmy na to panienka, ktorej mowisz ze ci cos tam padlo, a ona ma cie
przekierowac do drugiej linii (w tym wypadku help desk). Administratorzy
beda wiec trzecia linia wsparcia w tym wypadku.
pozdr
/p
--
p...@o...kosciol.com.pl
Dajcie mi karabin, bede na nim gral
Zrobie tu porzadek, tak jak bede chcial
-----------------------------Londyn'70
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.02 22:56 Mariusz Drozdziel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-28 Chrzanów => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=