PracaGrupypl.praca.dyskusjeBridgestone PracaRe: Bridgestone Praca
  • Data: 2003-10-24 16:43:07
    Temat: Re: Bridgestone Praca
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bnai8t$3l8$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > Mam pytanko, czy ktoś z was dostał się do Bridgestona w Poznaniu z
    > tegorocznej (ostatniej) rekrutacji? chodzi mi o stanowiska inżyniera
    > elektryka i automatyka (ogłoszenie w sierpniu 2003). Jeśli tak, to jak wam
    > się to udało?

    heh - z tego co sie orientuje to rekrutacja w tej firmie jest taka sama
    sciema jak we Wrigley. Ogloszenie i cala rekrutacja jest tylko po to zeby
    zamknac geby nieodpowiednim osobom (no bo przeciez rekrutacja byla - no nie)
    w zarzadzie firmy na zachodzie, a przyjmowani sa tylko ludzie z polecenia.
    Dostac sie zarowno do Bridgestona, jak i do Wrigleya jest niemozliwoscia,
    dlatego dalem juz sobie spokuj z wysylaniem aplikacji do tych firm. A do
    opon takze staralem sie dostac, ale podobnie jak wszyscy skonczylem na
    drugim etapie. A co do zarobkow - to np: we Wrigleyu magazynier z
    uprawnieniami na wozki jezdniowe ma 2500 na reke - w Bridgestone sa ponoc
    jeszcze wyzsze zarobki - one chyba tlumacza dlaczego nie mozna sie tam
    dostac do pracy.