PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bridgestone Praca

  • 1. Data: 2003-10-24 06:56:12
    Temat: Bridgestone Praca
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!
    Mam pytanko, czy ktoś z was dostał się do Bridgestona w Poznaniu z
    tegorocznej (ostatniej) rekrutacji? chodzi mi o stanowiska inżyniera
    elektryka i automatyka (ogłoszenie w sierpniu 2003). Jeśli tak, to jak wam
    się to udało?
    Tomi.

  • 2. Data: 2003-10-24 09:38:38
    Temat: Re: Bridgestone Praca
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    Ja rownież mam pytanie dotyczące tej firmy, czy ktoś wie jak tam płaca i
    jaka wogole jest atmosfera w pracy?

  • 3. Data: 2003-10-24 16:43:07
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    Użytkownik "Tomi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tegorocznej (ostatniej) rekrutacji? chodzi mi o stanowiska inżyniera
    > elektryka i automatyka (ogłoszenie w sierpniu 2003). Jeśli tak, to jak wam

    heh - z tego co sie orientuje to rekrutacja w tej firmie jest taka sama
    sciema jak we Wrigley. Ogloszenie i cala rekrutacja jest tylko po to zeby
    zamknac geby nieodpowiednim osobom (no bo przeciez rekrutacja byla - no nie)
    w zarzadzie firmy na zachodzie, a przyjmowani sa tylko ludzie z polecenia.
    Dostac sie zarowno do Bridgestona, jak i do Wrigleya jest niemozliwoscia,
    dlatego dalem juz sobie spokuj z wysylaniem aplikacji do tych firm. A do
    opon takze staralem sie dostac, ale podobnie jak wszyscy skonczylem na
    drugim etapie. A co do zarobkow - to np: we Wrigleyu magazynier z
    uprawnieniami na wozki jezdniowe ma 2500 na reke - w Bridgestone sa ponoc
    jeszcze wyzsze zarobki - one chyba tlumacza dlaczego nie mozna sie tam
    dostac do pracy.

  • 4. Data: 2003-10-24 18:26:06
    Od: "M.T." <s...@o...pl>

    "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl> wrote in message

> [...]
    > uprawnieniami na wozki jezdniowe ma 2500 na reke - w Bridgestone sa ponoc
    > jeszcze wyzsze zarobki - one chyba tlumacza dlaczego nie mozna sie tam

    ciekawych rzeczy sie dowiaduje
    jakos znajomy na stanowisku brygadzisty w bridgestonie zarabia 2k na reke,
    ale zeby magazynier mial 2,5. hm musze to sprawdzic :)
    rekrutacja przeprowadzana jest normalnie - zadnych kontaktow, analiza
    wynikow przeprowadzonych testow zajmuja sie osoby z zewnatrz. takze,
    wszystko w Twoich rekach, jak sie zaprezentujesz, tak bedziesz odebrany
    (chyba jedynie wuja prezes moglby ci pomoc).
    pozdr. M.T.