PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-29 08:50:27
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkowniczka "wiola" napisala:

    > trudno jest oceniac osobe po dwóch postach, ale
    > spróbuję:))

    Moj rekord to psychoanaliza dziewczyny po zamienieniu z nia paru zdan i
    wymianie dwoch maili wiec jednak sie da ;)

    > Jesteś pełnym zapału młodym człowiekiem bardzo
    > pewnym siebie,

    Wlasciwie to miala byc reklama mojej osoby, a to co za chwile napisze moze
    byc antyreklama ale... to wole chyba szczerosc. Moze jakis pracodawca i to
    doceni :)

    A wiec jakies dwa lata temu mialem jeszcze potwornie niska samoocene i
    przepraszalem, ze zyje. Zrozumialem jednak, ze z takim podejsciem daleko
    nie zajde tym bardziej, ze mam jednak cos do zaoferowania.

    > Podejrzewam, że cechuje cię niezmierny upór i jeżeli
    > nic cie w życiu nie zniechęci, dopniesz swego.

    To chyba prawda. Zazwyczaj potrafilem dopiac swego.

    > Wydaje mi sie jednak (podkreślam wydaje mi się), że
    > troszeczkę żyjesz jeszcze w obłokach.

    Wszystko dlatego, ze dopiero wchodze w prawdziwe zycie. Skonczyly sie
    dziecinne zabawy i mlodziezowe wybryki. Dopiero w tej chwili zaczynam
    poznawac prawdziwe zycie.

    > poza tym masz chyba nadmierną tendencję do
    > koncentrowania sie na własnej osobie i lubisz mówić
    > dużo o sobie,

    A kto nie lubi? ;) Sa co prawda tacy ludzie, ale jest ich bardzo niewielu.
    Jednak z tym nie trafilas. O sobie wlasnie mowie niewiele, wole gdzies w
    cieniu robic swoje i sluchac tego co maja do powiedzenia inni. Gdy jakies
    ich slowa mnie porusza reaguje, ale nie nawijam bez konca :)

    > nie jest to wadą, ale do pewnego stopnia.......(ludzie
    > zazwyczaj wolą słuchać o sobie niż o innych)

    Ale zauwaz, ze te posty mialy byc nie tylko glosem w dyskusji, ale takze
    (a moze przede wszystkim) reklama mojej osoby. Czy uwazasz, ze dostalbym
    zatrudnienie gdybym na rozmowie kwalifikacyjnej zaczal rozmawiac o osobie
    przeprowadzajacej rekrutacje? ;)

    > Pozdrawiam i sorry jeżeli się pomyliłam

    Nie masz za co przepraszac :)

    rowniez pozdrawiam