PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie)Re: Brak pracy czy... (długie)
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Date: Sun, 26 May 2002 22:23:54 +0200

    Użytkownik Tomasz T. Żuchniewicz napisał:
    (...)
    > "Misio z małym rozumkiem" to wg ciebie kto?
    > Bo odnoszę wrażenie że to ci wszyscy co nie mają wyższego...
    >
    > Ale niestety nie mogę się z tobą zgodzić. Widziałem w firmie w której
    > pracuję, porównywanie wyników pracy ludzi po średniej/pomaturalnej z
    > wynikami ludzi po wyższym.

    Na przykład taki przykład: Pan kopie rowy na kabel. Pan nie umie napisać
    programu w C++ i nieprędko się tego nauczy. Drugi pan pisze w C++ i
    cośtam administruje. Pan może szybko nauczyć się kopać rowy nakabel i
    robić to dobrze.
    Ja również znam ludzi ze średnim, co lepsi są w pracy od inżynierów;
    Jako organizatorzy. Jako inżynierowie nie zawsze. Bill też nie ma
    dyplomu, a głupi nie jest. W telewizorze pokazują jednego pana, co
    daleko zaszedł, a szkoły też nie dokończył. Chodzi mi generalnie o
    wykształcenie - formalne, czy nie, czy wyuczone na "polu walki" - nie o
    dyplom jako taki.

    Dogbert