PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
  • Data: 2007-11-23 12:23:19
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawdę mówiąc, tworząc wątek liczyłem na 2-3 odpowiedzi twierdzące lub
    zaprzeczające mojemu pomysłowi, a tu się dyskusja rozrosła znacznie...

    Cóż, w związku z powyższym czuję się zobowiązany opisać na poszło ;)

    Epilog:
    wczorajsza wędrówka po sklepach i marketach zakończyła się fiaskiem,
    koszulę ciałem niekoniecznie na same rozmowy kwalifikacyjne, ale widać
    będzie problem, bo jestem chyba za mały do standardów sprzedawców.

    W efekcie podjąłem decyzję o rezygnacji z garnituru w ogóle. Został
    zamieniony na dżinsowe spodnie i dżinsową białą koszulę.
    Po drugiej stronie stolika zasiedli dwaj panowie, również w strojach
    cokolwiek mocno przeciętnych, stąd nie czułem się głupio.
    Za to zrobiło się zabawnie jak dostałem wydrukowaną prostą stronę www i
    kazali mi napisać do niej kod. Długopisem :D

    Ogółem rozmowa przebiegała w przyjemnej atmosferze i jestem zadowolony z
    własnej postawy. A strój - jak podejrzewałem - był sprawą mocno
    drugorzędną.
    Na swoją obronę mam tylko fakt, że to była moja druga prawdziwa rozmowa
    kwalifikacyjna ;)

    Ale niebieską koszulę do garnituru i tak znajdę :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net