PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
  • Data: 2007-11-23 22:29:47
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Tomasz Maciąg <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-11-2007 o 09:37:49 Any User <u...@a...pl> napisał:

    > Tak, i później zatrudnia się programistów, którzy myślą jedynie o
    > maksymalizacji jakości tworzonego oprogramowania, kompletnie nie
    > przejmując się aspektem biznesowym, czyli czy ta jakość to jeszcze
    > inwestycja, czy już sztuka dla sztuki.

    Ooo, duży minus, kierowniku... Programista nie jest od aspektów
    biznesowych, niech swoją energię przeznaczy na to, co najlepiej potrafi.
    To kierownik (sterownik?) może zarządzać zespołem, twierdząc np:
    "słuchajcie nie optymalizujcie tego, bo musimy to mieć na wczoraj" Powiem
    więcej: w twoim własnym interesie jest aby programista nie zaczął się
    interesować nadmiernie biznesem - bo może cię zastąpić, albo zrobi ci
    konkurencję, zakładając własną firmę, i przy okazji wyrwie ludzi z zespołu.
    Duży minus, kierowniku.

    --
    T.M.