eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-22 07:45:48
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Office stał się zbędny przy darmowej alternatywie dorównującej mu
    > funkcjonalnością. Dokumenty można pisać w darmowym edytorze i wysyłać w
    > pdf. Każdy to przeczyta. Do robienia analiz i wykresów Excela nie używa
    > się od lat. Są specjalizowane moduły analityczne i systemy raportowania
    > wpinane bezpośrednio w bazę danych tak że operator podaje tylko wymagane
    > parametry (np zakres dat) i dostaje on-line bieżącą informację bez
    > potrzeby przenoszenia i obrabiania czegokolwiek. Nie sądź, że skoro Twoja
    > firma stanęła w rozwoju informatycznym to inne też tak mają.

    a ja znowu sie nie zgodze, mam przyklad kilku sporych korporacji
    miedzynarodowych i w kazdej widze ze korzystaja z Offica:)
    spora czesc to dzialka ksiegowo finansowa w ktorej Excel jest mocno
    wykorzystywany, nie wiem dokladnie do czego bo to nie moja dzialka ale taki
    jest fakt.
    pracownikow wysylaja na szkolenia z Excela bo bez znajomosci zaawansowanych
    funkcji tego programu sa jak bez reki.

    i sa to firmy ktore przyszly do nas z zachodu i stamtad tez ciagna standarty
    IT na nasze lokalne podworko i wierz mi ze nie widze zeby ktokolwiek sie tam
    probowal odwracac od Offica:)
    dla znajomego z jednej firmy najwazniejszy jest np SAP i Excel:) dwa jego
    glowne narzedzia pracy.

    --
    pzdr
    piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1