PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-22 09:03:20
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT Jotte pisze:

    > A jest realna szansa, że firma X notowana na giełdzie, etc. zatrudni
    > rekrutera-durnia?

    Durnia, bo prosi o CV w formacie Worda? No to w takiej Anglii czy
    Irlandii będziesz innych ze świecą szukał.

    > Jeśli tak, to pomysłów można mieć wiele.
    > Tyle, że to wszystko i tak czcze dywagacje. Format pdf wiadomo po co powstał
    > i w tym celu należy go stosować, bo sie sprawdza.
    > Z drugiej strony "zawyczajowo" zagnieździł się w realiach doc. I jest tak
    > jak pisze Bylejaki - stał się "standardem" prawem kaduka.
    > Kiedy wejdziesz między wrony...
    > Można też wysłać rekruterowi-durniowi wysokorozdzielczego tiffa, albo
    > jeszcze lepiej psd z tym tiffem.
    > A może jak pan bóg przykazał - czysty txt i niech sobie robi co chce?

    Wiesz, mnie jakiś czas temu przeszło udowadnianie, że jestem
    inteligentniejszy i bardziej bystry od większości moich rozmówców.

    Jeśli nikt nie specyfikuje formatu, wyślę w PDF. Jeśli ktoś mnie prosi
    o wysłanie CV w formacie Worda, to w takim formacie mu wyślę. Nie jest
    to wielki problem; oryginał i tak jest w ODF.

    Jubal

    (...i mam jednak wrażenie, że nasi rodzimi rekruterzy mogliby się
    jeszcze przez parę lat pouczyć profesjonalizmu od tych, których
    odsądzasz od czci i wiary, bo proszą o .doc ;-))

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Procrastinators do it tomorrow.