PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-21 14:29:58
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT Tomasz Kaczanowski pisze:

    > A u mnie jest motywacja do ułatwiania życia sobie. A ponieważ nie używam
    > narzędzi typu word w zasadzie wogóle to zakup i trzymanie takiego
    > programu, bo jakiś rekruter ma takie widzimisię jest śmieszne.

    Większość rekruterów prosi o pliki w formacie .doc (ci pracujący dla
    Google'a też).

    Można się nadymać, że się nigdy nie ugnie i jakie to straszne, że nas
    zmuszają, oczywiście.

    Poza tym, jest openoffice, więc można takie pliki przygotować bez
    płacenia Microsoftowi.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Ingres is not a necessary precursor to Egress.