eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-21 17:00:20
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> A co za tym idzie, w przypadku podesłania jej dokumentu Worda, jest go w
    >> stanie przerobić i skomentować, po prostu dopisując tekst pomiędzy
    >> linijki tego, co napisał autor, natomiast w przypadku PDF, może go co
    >> najwyżej wydrukować i dopisać sobie coś długopisem.
    >
    > od wersji 7. AR umozliwia dodawanie komentarzy do dokumentu.

    O, to się zdziwiłem. Naprawdę.

    Ale faktem jest, że ja, będąc z zawodu informatykiem-kierownikiem, tego
    nie wiedziałem. Więc przypuszczam, że tym bardziej nie będzie wiedziała
    o tym przykładowa sekretarka.

    Word umożliwia natomiast edycję przysłanego CV od wielu, wielu lat - i o
    tym przeciętna sekretarka doskonale wie, to obsługę Worda miała na
    kursie dla sekretarek, w szkole średniej i/lub wyższej itd. Taka jest
    właśnie przewaga produktu Microsoftu (nawet płatnego - klienci przecież
    zapłacą!) nad dowolnym produktem konkurencji. Worda po prostu każdy zna
    - nawet jeśli osobiście nie używa, to na 100% się kiedyś zetknął i wie,
    o co w nim chodzi.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1