PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    From: "Immona" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Date: Sat, 24 Sep 2005 12:08:50 +0200
    <dgp751$s2d$1@inews.gazeta.pl> <dgq4v9$8km$1@news.dialog.net.pl>
    <op.sxf3h9qcfrn0ri@donkichot> <dgr9qn$32j$1@news.dialog.net.pl>
    <dgrcot$m6o$1@nemesis.news.tpi.pl> <dgre79$743$1@news.dialog.net.pl>
    <dgrfgf$pld$1@atlantis.news.tpi.pl> <dgrfsj$8lc$1@news.dialog.net.pl>
    <dgrgoj$1jd$1@atlantis.news.tpi.pl> <dgs5ha$rr7$2@news.dialog.net.pl>
    <dgto65$o5j$1@nemesis.news.tpi.pl> <dgts9g$58g$1@news.dialog.net.pl>
    <dgtu6p$5o2$1@atlantis.news.tpi.pl> <dgu2rj$a9p$1@news.dialog.net.pl>
    <dgu5q1$7rh$1@nemesis.news.tpi.pl> <dgv99c$8sl$1@inews.gazeta.pl>
    <dgv9sp$b51$1@inews.gazeta.pl> <dgver2$mli$1@inews.gazeta.pl>
    <dh07uq$7rb$1@nemesis.news.tpi.pl> <dh1jpa$4aq$1@inews.gazeta.pl>
    <dh1ra4$ld8$1@atlantis.news.tpi.pl> <dh2089$rth$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@T...pl> napisał w
    wiadomości news:dh2089$rth$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdyby nie te rewolucje, to może teraz nie pracowałabyś tam,
    > gdzie pracujesz. Nie miałabyś wykształcenia, tylko zastanawiałabyś
    > się, co będziesz dzisiaj jeść.

    Gdybym w dzisiejszych czasach narodzila sie w biednym rejonie Afryki, tez
    nie mialabym wyksztalcenia i zastanawialabym sie, co bede dzis jesc.

    > Inna rzecz, co się działo dalej po tych rewolucjach.
    >
    > Sorry - a może masz błękitną krew? :>>

    Nie. Ale zachowane kroniki pewnej wsi opisuja moja protoplaszczynie rodu
    jako najgospodarniejsza gospodynie we wsi, jeszcze z czasow przez rewolucja
    pazdziernikowa :)

    > O propagandzie amerykańskiej nie będę się wypowiadać, bo już
    > o tym wspomniałam w którymś poście.

    To akurat nie propaganda, tylko statystyki. Propaganda to bycie "policja
    swiata" itd. i tego tez nie lubie. Ale stanu ich gospodarki nie mozna
    negowac, bo to fakty.

    > 'atrakcyjna'?

    > A to jednak płaca w granicach tych 1500 zł, a nawet 1000 - może
    > być dla nich, prawda?

    tak, ale jest wartosciowa wtedy, gdy jest zdobyta na wolnym rynku, jako
    czesc uczenia sie poruszania sie po nim, a nie jako bezwysilkowy efekt
    polozenia rodzicow.

    > O widzisz! To jest coś, co mi się nie podoba!
    > Czy wywalanie śmieci pod skrzynkę pocztową świadczy o Twojej
    > kulturze? Bo dozorca posprząta?!
    > Ja wyrzucam swoje i innych ulotki (jeśli je wyrzucili) do pojemnika
    > na makulaturę. Nie czekam na służącego.

    Pensja dozorcy jest finansowana z placonego przeze mnie i innych czynszu.
    Jakbym ja i wszyscy inni sasiedzi, tak samo wywalajacy te ulotki na ziemie
    robili to sami, dozorca nie bylby potrzebny i nie byloby jednego miejsca
    pracy.
    A tak my zyskujemy wygode, a on ma uczciwa prace. I jest przez mieszkancow
    szanowany za to, ze ja wykonuje.

    I.