PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocia nie ma ? › Re: Bezrobocia nie ma ?
  • Data: 2005-09-29 11:04:56
    Temat: Re: Bezrobocia nie ma ?
    Od: S <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk wrote:

    > isać tylko o tym, co albo sam przerabiałem na
    > własnej skórze, albo do czego mam dostęp w postaci źródeł bardziej
    > wiarygodnych niż jazgot sfrustrowanego kretyna albo sztampowe opinie babć
    > klozetowych i tzw. lokalnych obszczymurów, sączących piwko tudzież
    > beznadziejne teorie, jak to nie ma pracy i nie da się żyć.

    a ja z kolei mam nadzieję, że teraz się coś *realnie* zmieni
    i nie będziesz już ty i paru jeszcze dokonywać mistrzostwa świata w
    ekwilibrystyce aby wykombinować jak tu udowodnić, że "pomimo iż" nie jest
    idealnie to jest przecież "tak wspaniale"!

    i tacy *etatowi* pisarze internetowi do robienia wody z mózgu wszystkim
    potencjalnym niezadowolonym - teraz właśnie stracą rację bytu i poznają "na
    własnej skórze" jak to *niewyobrażalnie* wprost "wygodnie" jest być
    bezrobotnym :P

    PS. dlaczego wnioskujesz, że ja jestem bezrobotnym?
    żeby bronić sprawy cierpiących to niekoniecznie trzeba być w takim położeniu
    często "wystarczy" posiadać coś takiego jak *empatia*
    czy po prostu zwykłe poczucie przyzwoitości

    ale dla skorumpowanych psychopatów na stołkach takie pojęcia są *całkowicie*
    niezrozumiałe...