PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocia nie ma ? › Re: Bezrobocia nie ma ?
  • Data: 2005-09-29 11:14:48
    Temat: Re: Bezrobocia nie ma ?
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@spamu_ci_u_nas_dostatek.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6695e$433bc50d$5112c9bf$12466@news.chello.pl...

    > Może się zajmij jak wygodne bezrobocie jest w Niemczech !!
    > W Niemczech zasiłek dla bezrobotnego jest nieporównywalnie wyższy
    > (względnie) i jest *BEZTERMINOWY* !!

    Akurat na temat bezrobocia i pomocy społecznej w Niemczech mało mam do
    powiedzenia, no i mało mnie to interesuje. Zajmę się bezrobociem w Polsce.

    > to jest raczej przyczyną *depresji* a nie przyczynkiem do zadowolenia

    Piszesz globalnie, czy tylko o sobie? Chyba o sobie. Czyżbyś był
    "prezydentem wszystkich polaków", żeby w swoim imieniu wypowiadać się o
    wszystkich?

    > KTO POTEM POSPRZĄTA TAKIE *BARBARZYŃSKIE* ZANIEDBANIA ?!!
    > XIX wieczny *WYZYSK*
    > zero BHP czy jakichkolwiekj zabezpieczeń znanych z cywilizowanego świata?
    > FACET - IDŹ NA *DRZEWO* !!

    Skąd ta frustracja? Czyżby kolejny pracodawca-mutherfucker zawziął się na
    Twą niewinną pupę*?

    Polecam nerwosol, jako środek doraźny na frustrację. Terapię grupową, jako
    środek właściwy na depresję oraz terapię lekami psychotropami jako środek na
    agresję.

    Ewentualnie zalecam wyluzowanie, bo szkoda serca tudzież wątroby.

    > to chyba bezrobocie jest wygodne ale dla nieuczciwych "pracodawców"
    > dla których bycie kryminalistą to żaden problem !!

    Ja tam nie wiem. Staram się pisać tylko o tym, co albo sam przerabiałem na
    własnej skórze, albo do czego mam dostęp w postaci źródeł bardziej
    wiarygodnych niż jazgot sfrustrowanego kretyna albo sztampowe opinie babć
    klozetowych i tzw. lokalnych obszczymurów, sączących piwko tudzież
    beznadziejne teorie, jak to nie ma pracy i nie da się żyć.

    * w sensie Gombrowiczowskim.