PracaGrupypl.praca.dyskusjeBazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy › Re: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    Date: Sat, 31 May 2008 08:17:08 -0700 (PDT)

    Jotte, to nie mogłeś napisać od razu o co chodzi, w jaki sposób
    powinienem zaproponować serwis ??
    Co do rozwoju serwisu, bardziej miałem na myśli rozwój jego
    funkcjonalności, a poza tym serwis powoli startuje, jest stosunkowo
    niedawno uruchomiony, więc raczej ciężko oczekiwać milionowych
    sukcesów.
    A co do dyskusji i krytyk, proszę Was bardzo, krytykujcie, ale nie w
    formie odzywek "ty spamerze" i takie tam bla bla bla,
    Właśnie porad i krytyki od Was oczekiwałem, że poradzicie, co można by
    było w serwisie zmienić, że nie podoba Ci się to albo tamto, natomiast
    komentarze poszły zupełnie nie w tym kierunku co myślałem.

    Nie umiesz docenić czyjejś pracy, ten serwis to nie kupiony gotowy
    produkt, tylko ciężka autorska praca (poza forum).
    Szkoda, że tak to odebraliście. Ale wierzę, że zrozumiecie mnie, jak i
    cel tego posta, owszem może i nie powinienem tego w taki sposób
    umieszczać, ale jako tako nie mam praktyki na grupach, a w historii
    widziałem, że inne tego typu posty o serwisach były już umieszczane i
    tym się zasugerowałem. No, ale ok, dla świetego spokoju usunąłem moje
    posty z google groups.

    Ja zawsze powtarzam "dobra krytyka nie jest zła". Wcale nie mam za złe
    czyjejś krytyki, tylko żeby była ona wyrażona w kulturalny zrozumiały
    sposób.

    Pozdrawiam.