PracaGrupypl.praca.dyskusjeBazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracyRe: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
  • Data: 2008-06-01 12:29:19
    Temat: Re: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    keczerad wrote:

    > nawet jak by miala milion ofert za 50 zloty to co to wnosi do tematu,

    wnosi tyle że lepiej korzystać z serwisu na którym można coś znaleźć
    zamiast męczyć się wpisywaniem swojego ogłoszenia tam gdzie nikt go
    nigdy nie zobaczy.

    > zreszta wiekszosc z tych ofert to zaliczenia dla studentów. Lepij sie
    > pochwal ile ich dochodzi do skutku procentowo a moze promilowo ;).

    skad mam wiedziec?
    ja tylko wszedlem na te kilka serwisow i porownalem liczby, które
    bezlitośnie obnażają prawdę...

    aczkolwiek na zleceniach.przez.net chwalą się że "Nasi użytkownicy
    zarobili łącznie ponad 1 384 185,00 złotych!"