PracaGrupypl.praca.dyskusjeBazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracyRe: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
  • Data: 2008-05-31 10:52:22
    Temat: Re: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    Od: " " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sz <s...@b...no> napisał(a):

    > krzaka. Chcesz
    > ju=BF nawet w
    >
    > witamy dyrektora marketingu freelancer.pl i aukcjepracy.pl i =B3=B1czymy =
    > si=EA=20
    > w =BFalu =BFe wszystkie te strony =B3=B1cznie z bazarem maj=B1 w sumie mn=
    > iej ofert=20
    > ni=BF zlecenia.przez.net :)

    Niewiem co żeś się tak chłopie podniecił tymi zleceniami, ale karwa mać daję
    ci przykłady serwisów, które dopiero się rozwijają, a ty napierdalasz z grubej
    rury odrazu, tak jakby ktoś ci płacił za to. To jest rynek daj kurwa ludziom
    wybór, o ile dobrze wiem to ta twoja zajebista stronka istnieje juz od paru
    lat, więc jak na paroletni staż to niewiele wskurała! zresztą samym wyglądem
    mnie nie poraziła, a ilość ofert to tylko wynik paroletniego stażu na rynku,
    myśle, że każdy inny serwis po takim czasie też będzie miał tych ofert sporo.