PracaGrupypl.praca.dyskusjeAutentyczne wynagrodzenia w WarszawieRe: Autentyczne wynagrodzenia w Warszawie
  • Data: 2004-05-06 11:04:38
    Temat: Re: Autentyczne wynagrodzenia w Warszawie
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Infi wrote:

    > Czym sie tu chwalic? To bylo 3 lata temu. Przeciez nie napisalem ile teraz
    > zarabiam ;-)

    Nie pisz tylko zalatw koledze prace : )))

    > A bo uzywam jakiegos smiesznego niusy.onet.pl bo news.tpi.pl stad nie dziala.
    > Jak tu posta klepac po omacku w takim malym okienku ;-))

    Jak nie masz to zaloz konto na Onecie.
    A pozniej skonfiguruj sobie jakakolwiek przegladarke do newsow.

    > Nie przestala tylko mi dostep ciagle odcinacie. Za kazdym razem jak sie haslo
    > zmienia to wysylam maile do admina, on mnie odsyla do kogos innego, ktos inny
    > nie wie dlaczego itd. Dwa razy zdzierzylem ale za trzecim dalem juz sobie
    > spokoj. Ani na WWW ani na webmaster@... nie mam dostepu. I jak tu pracowac gdy
    > nikt o mnie tam nie pamieta?

    Na webmaster@... zdaje sie nikt nie ma dostepu.
    Ktos zapomnial haslo : ))
    O ile sie nie myle, to podmienilem link na stronie na jakis inny i ktos
    to odbiera.
    Haslo do WWW powinny znac w tej chwili minimum 4 osoby.
    Opiekun calosci, admin serwera, opiekun serwera i ja : ))
    Strone uaktualniam ale w tej chwili to powinna byc porzadnie odswiezona.
    Aczkolwiek miala byc nowa, zupelnie inna wersja.
    Pewnie znowu na wielkich planach sie skonczylo : ((
    --
    Robert