eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeAtmosfera w pracy-długieRe: Atmosfera w pracy-długie
  • Data: 2007-01-05 10:35:09
    Temat: Re: Atmosfera w pracy-długie
    Od: "Gandrin" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości
    news:enl7rp$2s4u$1@news2.ipartners.pl...
    > x-men napisał(a):
    >
    >> A wjakiej istytucji sie to dzieje? dla ułatwienia bło onas ostatnio
    >> bardzo głośno.
    >
    ciach

    A co sie przejmujecie ? Ja przezylem juz kilka takich reorganizacji w
    roznych firmach. W takim wypadku nalezy nie wychodzic przed szereg,
    wykonywac TYLKO polecenia przelozonych, nie wykazywac sie wlsnymi pomyslami
    i nie podsuwac takich przelozonym (niech sie sami wykaza skoro tyle
    zarabiaja) - w koncy macie paru derektrow, aby zorganizowali Wam prace. W
    ciagu maks 2 miesiecy praca zostanie tak zdezorganizowana, ze ktos sie tym
    zainteresuje (a ze to szpital, czy inna instytucja wydajaca publiczna
    kase) - moze nawet jakas TV - i pisiorki sami wyleca (zostana przeniesieni
    na bardziej odpowiedzialne stanowiska - za zaslugi oczywiscie) - i przyjdzie
    ktos normalny. Najlepsze co mozecie zrobic to cos w rodzaju strajku
    wloskiego - cudowny wynalazek.

    PS: Nie rozumiem tez dlaczego w przypadku braku telefonistki pielegniarki
    lataja odbierac telefony - a niech sobie dzwoni - przeciez nie nalezy to do
    ich obowiazkow. W ostatecznosci mozna sie wytlumaczyc, ze nie beda wchodzic
    do pokoju telefonistow, bo jak cos zginie to one nie chca byc winne.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1