PracaGrupypl.praca.dyskusjeApriso Kraków › Re: Apriso Kraków
  • Data: 2005-05-29 14:13:22
    Temat: Re: Apriso Kraków
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Krasoń <K...@o...pl> napisał(a):

    > A to dlaczego ?

    Bo żeby w moim przypadku miało to cień sensu, taka firma musiałaby mi płacić
    jakieś pierdyliardy PLN.

    > Moja umowa o prace też ma taką klauzule, a firma jest całkiem poważna.

    Ależ nie chodzi o "poważność", wiele poważnych firm takie klauzule ma. Jest
    to zupełnie naturalne, podobnie jak umowy o zakazie konkurencji itp.

    Tylko że firma proponująca takie zasady w zestawieniu z pensją, której kwota
    wywołuje u mnie atak śmiechu z tarzaniem się i popiskiwaniem IMHO do
    poważnych się nie zalicza.

    JoP