PracaGrupypl.praca.dyskusjeApriso Kraków › Re: Apriso Kraków
  • Data: 2005-05-30 16:39:01
    Temat: Re: Apriso Kraków
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 May 2005 16:24:58 +0200, Kira <c...@-...pl> wklepał(-a):

    >A wlasciwie to co w tym widzicie takiego paskudnego? Ja
    >tez mialam podobna propozycje przy wspolpracy z pewna
    >spolka medialna i jak najbardziej sie zgodzilam.
    >
    >Jaka wlasciwie widzisz przewage "pieniadza w garsci" nad
    >"pieniadzem zainwestowanym"?

    Zależy jakie są proporcje między pensją, a akcjami. Jeśli zaproponują ci pensję,
    z której nie jesteś w stanie wyżyć i akcje np. za 10 tys. zł, które możesz
    sprzedać po 3 latach, to zgodzisz się na takie coś?
    Poza tym liczy się też płynność tych akcji, bo co ci po papierach, których nikt
    nie chce kupić?
    Istotne, jest też na jakim etapie kariery się znajdujesz. Mi kiedyś
    zaproponowano niższą pensję a jako dodatek opłacanie składki (sporej) na III
    filar. Ale co mi z tych pieniędzy, których nie zobaczę przez N lat, a które
    teraz są mi potrzebne? Nie zgodziłem się na takie rozwiązanie i ostatecznie
    stanęło na moim. :)
    Czterdziestolatek posiadający już mieszkanie, samochód być może zgodziłby się na
    taką opcję. Dla mnie była ona zupełnie nieopłacalna.