PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    From: Trociu <t...@a...ict.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Date: 14 Aug 2005 01:11:48 GMT

    On 2005-08-14, r...@m...com wrote:
    > on Sun, 14 Aug 2005 02:21:32 +0200 Tomasz Nazar <t...@g...com> wrote:
    >

    > prawdopodobnie mówisz o jednej z firm w której byłem na rozmowie.
    > najczęściej taki mail to tania wersja antyspama :D

    Zgadza sie - czesc firm nie chce podawac na publiczne fora majli swoich
    pracownikow. Z kilka miesiecy temu nawet chyba bylo to tutaj poruszone.

    Druga sprawa wiaze sie z tym, ze rozni ludzie czytaja rozne wiesci. I jakbys
    sie poczul pracujac w firmie ABC jako Administrator dajmy na to i na pewnej
    wspomnianej grupie przeczytal, ze firma ABC szuka kogos na stanowisko
    Administratora. A tak jest to kolejne ogloszenie jakich wiele.

    Trociu

    p.s. jak rozmowa? udana

    --
    Plain-text over all!!!