PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnkieta na www.gazeta.pl/pracaRe: Ankieta na www.gazeta.pl/praca
  • Data: 2003-01-23 04:25:05
    Temat: Re: Ankieta na www.gazeta.pl/praca
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > taaak pewne. Widze ze jednak nie pracowales w zadnej firmie, anie z
    > takowa nie miales kontaktu, gdzie szef to autentycznie czlowiek z
    > doswiadczeniem i wiedza - to przykre ;)
    > Przeciez jesli to jego zaklad - w koncu to on sam sie tego dorobil -
    > droga wolna, a jesli na innym stanowisku jest np w firmie pryatnej -
    > tak samo mozesz zajac jego miejsce - jesli nie zajmuejsz - wwidocznie
    > sa tego jakowes przyczyny :D

    Nie kazdy zaklad jest wlasnoscia przelozonego/szefa, powiedzialbym
    nawet, ze taka zaleznosc (zaklad-szef/przelozony) stanowi statystyczna
    mniejszosc zaleznosci pracownik-szef/przelozony.

    W swojej karierze pracowalem z roznymi szefami-niewlascicielami. Oprocz
    ostatniej kilkutygodniowej szefowej ( ;) ) zawsze moglem znalezc jakies
    plusy w ich dzialaniu.

    I o ile ja popelnilem blad nazywajac wiekszoscia statystyczna
    czterdziesci kilka procent, to Ty walnales juz glupote, twierdzac ze
    nigdy nie pracowalem w zadnej firmie tylko na podstawie mojego
    negatywnego w twoim odbiorze zdania. Nie posune sie do tego, zeby tak
    jak Ty stwierdzic, ze nigdy nie pracowales w zadnej firmie, bo znam
    przypadek zlej szefowej, ktory falsyfikuje Twoja wypowiedz ;).

    Flyer