PracaGrupypl.praca.dyskusjeAltkom 2005Re: Altkom 2005
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Altkom 2005
    Date: Wed, 1 Feb 2006 17:24:50 +0100

    > No ale jacys ludzie przeciez tam pracuja, firma liczy ok 300 osob. Czy
    > wszyscy spedzaja czas na szukaniu pracy gdzie indziej i tylko czekaja na
    > okazje aby sie stamtad zabrac ?
    > Czy sa moze jakies pozytywne przypadkie wspolpracy ? Moze to jest tak, ze
    > niektorzy poprostu podpisuja taka umowe jaka im sie podsuwa pod nos, bez
    > sprawdzenia i ew. negocjacji - czy ktos z was probowal z nimi negocjowac
    > niejasne fragmenty umow etc. ?
    >
    > Projekt w ktorym mam uczestniczyc jest dosyc ciekawy, warunki finansowe
    > tez zgodne z moimi oczekiwaniami, szkoda, ze jest tyle negatywnych opinii
> [...]
    Osobiscie pracowalem z laska od Oracle ktora tam szkolila, przeszla do mojej
    bylej firmy i opowiadala paskudne rzeczy o Altkomie. Rozmawialem tez ze
    szkoleniowcami (bo odbylem tam kilka szkolen) i oni tez prywatnie przy piwku
    kleli na czym swiat stoi. Ja tam bym sie nie pchal, ale jesli masz noz na
    gardle...