PracaGrupypl.praca.dyskusjeAltkom 2005Re: Altkom 2005
  • Data: 2006-02-03 08:30:57
    Temat: Re: Altkom 2005
    Od: krzysio <k...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-02-02 22:37, Użytkownik Mariusz 'BB' Trojanowski napisał :
    > A, to ja złośliwie zacytuję najciekawszą część, zanim się opamiętasz i
    > zrobisz cancel tego lekkomyślnego postu, który jest prześlicznym donosem
    > do ZUS i Urzędu Skarbowego na bezprawne działania Twoich szefów.

    Zapewniam Cie, ze nie ma tam zadnego bezprawia, wszystko jest zgodne z
    obowiazujacymi przepisami, co z pewnoscia potwierdzily niejednokrotne
    kontrole spowodowane skargami niezadowolonych bylych pracownikow.

    > Rozumiem też, że wciąż Wam bossowie wmawiają, że to dla Waszego dobra i
    > że muszą Was tak kantować, bo wszystkie firmy na rynku tak robią? To ja
    > Ci powiem, że to nieprawda. Kantowani są tylko frajerzy, którzy
    > pozwalają się tak okłamywać.

    Mnie nikt nie kantuje, nic mi nie wmawia, nic na mnie nie wymusza,
    wyobraz sobie, ze sam potrafie ocenic co jest dla mnie dobre a co zle.
    Jestem zatrudniony w takiej formie jakiej chce i mi to odpowiada, gdyby
    tak nie bylo nie pracowal bym tam.

    > Dla wyjaśnienia: oczywiście, każdy może sobie wybrać, czy chce pracować
    > na etat, umowę o dzieło czy prowadzić własną działalność. Pod warunkiem,
    > że rozumie różnice pomiędzy tymi sposobami sprzedawania swojej pracy.

    No widzisz, ja rozumiem i wielu innych rowniez, odpowiada mi ta firma z
    jeszcze wielu innych powodow i dlategoo jestem tam juz 5 lat.

    Pozdro,
    Krzysio.

    PS. A tak przy okazji, Twojego posta nie moge cancelowac, takze juz tak
    zostanie.