PracaGrupypl.praca.dyskusjeAltkom 2005Re: Altkom 2005
  • Data: 2006-02-02 21:37:12
    Temat: Re: Altkom 2005
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/1/2006 8:48 PM, krzysio wrote:

    > Ja jestem pracownikiem juz od 5 lat i jestem tym zadowolonym, czesc
    > ludzi od nas czyta ta grupe i wiem, ze nie jestem anonimowy, ale napisze
    > kilka slow.

    [fragment wycięty]

> [...]
    > zatrudnienie pracownika X pln i co pracownik z tego X chce wziasc dla
    > siebie i na jakich zasadach to juz sprawa indywidualna.
    > Mozesz miec tylko umowe o prace, ale wtedy na X sklada sie twoje
    > wynagrodzenie brutto i koszty zatrudnienia jakie dodatkowo ponosi
    > pracodawca, masz wlasna dzialalnosc to X bedzie kwota netto na fakturze.
    > Ale najczesciej stosuje sie wariant mieszany, umowa o prace na 1kpln
    > brutto i umowa o dzielo z 50% kosztami uzyskania przychodu (prawa
    > autorskie, licencje) dopelniajaca do X lub DG (wtedy placisz tylko
    > zdrowotne). Kazdy sposob ma swoje wady i zalety.

    A, to ja złośliwie zacytuję najciekawszą część, zanim się opamiętasz i
    zrobisz cancel tego lekkomyślnego postu, który jest prześlicznym donosem
    do ZUS i Urzędu Skarbowego na bezprawne działania Twoich szefów.

    Rozumiem też, że wciąż Wam bossowie wmawiają, że to dla Waszego dobra i
    że muszą Was tak kantować, bo wszystkie firmy na rynku tak robią? To ja
    Ci powiem, że to nieprawda. Kantowani są tylko frajerzy, którzy
    pozwalają się tak okłamywać.

    Dla wyjaśnienia: oczywiście, każdy może sobie wybrać, czy chce pracować
    na etat, umowę o dzieło czy prowadzić własną działalność. Pod warunkiem,
    że rozumie różnice pomiędzy tymi sposobami sprzedawania swojej pracy.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -