PracaGrupypl.praca.dyskusjeAltkom 2005Re: Altkom 2005
  • Data: 2006-01-28 23:47:55
    Temat: Re: Altkom 2005
    Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    bublik wrote:

    > A konkretnie bez zmian dot. czego? Nie wyplacaja kasy z umow, czy jakies
    > inne kantowanie ?

    Konkretnie osobiście doświadczyłem (początek 2005 - wykładowca):
    1. opóźnianie wypłat za umowy i przekładanie terminów, przesuwanie w
    przyszłość do nieskończoności
    2. próby naciągnięcia na kolejne umowy, podczas gdy poprzednie nie zostały
    jeszcze zapłacone
    3. źenujące naciąganie na darmowe usługi i bezczelne zaniżanie stawek
    4. ogólna niechęć do formalizowania na papierze umów - co się z tym wiąże
    zmiana warunków w trakcie
    5. jeśli już wycisnąłeś z nich umowę, to tylko ich wzór, a
    negocjacje/dostosowanie warunków to jest be
    6. powszechne lekceważenie twojego czasu, niesłowność, brak profesjonalizmu,
    tragiczny przepływ informacji, puszczanie co się da na żywioł
    7. i parę innych kwiatków

    Z grubsza to tak wygląda. Jednak jest to moja subiektywna opinia, bowiem
    niektórzy (ale tylko niektórzy :-] ) sobie chwalą.
    Porównując to choćby z rokiem 1998 jakoś nie widzę zmian na lepsze.

    Parę często powtarzanych frazesów:
    "dynamiczny rozwój" "korzystna kondycja finansowa" "jasno wyznaczone cele"
    "ekspansywny biznes" "gra fair play" "wizje rozwoju rynku" "rynek
    integracji" "wiodąca firma szkoleniowa" "wieloletnie doświadczenie"
    Resztę sobie dośpiewaj.