eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgencje matrymonialneRe: Agencje matrymonialne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.icp.pl!not-for-mail
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Agencje matrymonialne
    Date: Fri, 04 May 2007 08:15:57 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 45
    Message-ID: <f1ej2t$hbm$1@opal.icpnet.pl>
    References: <f1d3b7$d1v$1@opal.icpnet.pl> <c...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: c108-50.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1178259357 17782 62.21.108.50 (4 May 2007 06:15:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 May 2007 06:15:57 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c...@4...net>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:206154
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Interesuje mnie wymiana doświadczeń od strony zarówno
    >> organizacyjno-formalnej, marketingowej, jak i technicznej.
    >
    > Zwykła działalnośc gospodarcza, a zbiór danych osobowych nalezy zgłosić do
    > GIODO. Szczegóły znajdziesz na www urzędu.

    No właśnie, GIODO. Czy ktoś z grupowiczów miał okazję coś tam zgłaszać?
    Z czym to się wiąże, jakie są Wasze doświadczenia z GIODO?

    > Dobry program baza danych z wieloma opcjami wyszukiwawczymi po różnych
    > kryteriach.

    No właśnie to mnie interesuje najbardziej. Obejrzałem sobie kilka
    aplikacji tego typu, ale usiłuję ustalić kryteria doboru cech człowieka,
    które powinny być wyróżnione (wobec pozostałych, które znajdą się w
    rozszerzonym opisie tekstowym).

    Zbyt mało kryteriów to zbyt pobieżna analiza itp. Zbyt dużo to zbytnia
    komplikacja, ryzyko zniechęcenia klientów itp. Czy istnieje jakiś
    "klucz" doboru ilości i typu tych cech, czy osoby tworzące takie serwisy
    robiły to raczej "na czuja"?

    Jeśli założymy, że projektem jest biuro pośredniczące w doborze
    partnerów seksualnych (lub coś w tym stylu, ale mające działać w pełni
    automatycznie, bez ingerencji ludzkiej, lub z ingerencją na max pół
    etatu jednej osoby), to czy dobrym pomysłem (patrząc wieloaspektowo)
    jest stworzenie:

    a) mechanizmu, który szukającemu umożliwi stworzenie własnego, bardzo
    dokładnego profilu (w tym: ulubione pozycje, zabawki, inne ulubione
    rzeczy, oczekiwane od partnera zachowania itd.), zawierającego nawet
    setki cech, które można wypełnić lub nie,

    b) po czym stworzenie mechanizmu wyszukiwania lub kojarzenia (no
    właśnie: czy klient powinien sam szukać, czy automat powinien klientów
    automatycznie dobierać na zasadzie jakichś propozycji?) partnerów (jeśli
    klient ma szukać, to czy powinien móc stworzyć sobie kilka profili
    partnerki, gdzie wypełniałby selektywnie opcje takie same, jak we
    własnym profilu, po czym mechanizm wyszukiwania podstawiałby taką
    "maskę" do danych klientów, czy powinno to być zrobione jakoś inaczej?)


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1