PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdecco › Re: Adecco
  • Data: 2005-02-23 19:19:27
    Temat: Re: Adecco
    Od: "Adam" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    news:IpgTd.67213$2e4.65341@news.chello.at...
    > Z Adecco nigdy nie korzystałam, ale z opinii jakie chodzą po Krakowie mają
    > chyba najgorszą z mozliwych jesli chodzi o pośrednictwa pracy

    oj,tutaj sie nie zgodze..korzystalem z uslug Adecco Krakow i mam bardzo
    pozytywne wspomnienia. Pracy co prawda za ich posrednictwem nie
    znalazlem,ale to tylko dlatego ze ubiegla ich inna firma
    headhunterska:)ogolnie w moim odczuciu obsluga jest dosyc profesjonalna,
    mozna im troche rzeczy zarzucic,ale nie sa to jakies kluczowe
    uchybienia.znam o wiele gorsze firmy tego rodzaju - wspominajac chociazby
    Work Service(kompletny brak profesjonalizmu - totalna klapa).
    Jesli mialbym wskazac najlepsze frmy z tej branzy dzialajace w Krakowie
    wskazalbym TempService (obecnie Randstad) i wlasnie Adecco..No,ale to
    jedynie moja opinia..po Krakowie podobno chodza inne:)
    PS.: Nie korzystalem z ich uslug, jesli chodzi o prace czasowa i wszelkie
    formy leasingu pracownikow...

    Pozdrawiam
    Adam