PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz...Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-04 19:22:14
    Temat: Re: A teraz...
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli twierdzisz, że nasi politycy podkupili naukowców polskich i
    > amerykańskich, żeby ci lobbowali na rzecz produkcji biopaliw w Polsce. W
    > ten sposób politycy chcieli przypodobać się rolnikom zyskując elektorat
    > (mimo, że wtedy do wyborów było jeszcze bardzo daleko). Na szczęście nie
    > udało się i nie powstało źródło dochodów dla przetwórni.
    > Piękna logika...

    Nie potrzeba przekupywać. Jak się chce, to znajdzie się naukowiec, który
    będzie twierdził, że masło jest niezdrowe, bo zawiera dużo cholesterolu
    i należy jeść margarynę (bo akurat spadła sprzedaż margaryny u producenta),
    a jak spadnie sprzedaż masła, to jego producent znajdzie specjalistów
    od przekonywania, że to margaryna jest niezdrowa i szkodzi na oczy ;)))

    > Masz uraz na punkcie rolników? Dziwisz się, że żyją mając ujemne dochody
    > i pewnie myślisz, że są czarownikami...

    I tu się bardzo mylisz. Pochodzę z rodziny robotniczo-chłopskiej
    (punkty za pochodzenie ;)))) ). Ale według mnie to jest mamienie rolników.
    Że niby co - wszyscy teraz się przestawią na biopaliwa???

    > Nie oglądam telewizji od dwóch lat. Audycja w radiu też była dawno
    > (jeszcze przed zmianą programu Bis na sieczkę).
    > Uważasz swoich rozmówców za debili?

    No i po co zaraz takie ostre słowa???
    Czy tak to odebrałeś?
    Ja staram się zawsze podchodzić krytycznie to tego, co jest mówione
    w tv i pr. Nie dlatego, że uważam, że one kłamią, tylko zawsze się
    zastanawiam nad tym, co ktoś chce osiągnąć, poruszając dany temat.

    --
    Koziorozec