PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-04 10:56:43
    Temat: Re: A teraz...
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Krzysztofsf [Sun, 04 Sep 2005 12:39:38 +0200]:

    > O!!! To sie zaczela? Pokaz gdzie, bo jakos nie spostrzeglem.

    No, bo sie nie zaczela, jak juz sie zacznie to troche potrwa ;)

    > Powiedz to tym, ktorzy nie maja zadnego urlopu, pracujac na umowach
    > zleceniach, pseudo samozatrudnieniach i innych wybalazkach.

    Znaczy sie moge to spokojnie powiedziec sobie samej, jako ze
    urlopy mnie rowniez ni cholery nie dotycza.

    > Sadze, ze z entuzjazmem przyjeliby rozwiazanie etatowe
    > z gwarancja 14 dniu platnego urlopu w roku, bo nie wybrali
    > bynajmniej obecnej formy zatrudnmienia z pracoholizmu a
    > z braku innej alternatywy.

    Niektorzy pewnie tak, ale tez samymi urlopami niczego nie
    rozwiazesz. Ci o ktorych tu mowisz spokojnie przyjeliby tez
    z otwartymi ramionami aktualne etaty na aktualnych warunkach.

    > I nawet w przypadku wykopania z pracy nie maja szans na zasilek
    > dla besrobotnych, bo przeciez nie byli "zatrudnieni".

    A nie wiem jak to teraz jest, liczy sie umowa czy kwota jaka
    dostawales i z na jaka masz papierki?

    Kira