PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jednak Any User ma racje ...Re: A jednak Any User ma racje ...
    From: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A jednak Any User ma racje ...
    Date: Mon, 12 May 2008 18:30:01 +0200

    > http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,74785,5193272.h
    tml

> [...]

    > (...) Chętnie przyjąłbym jakiegoś murarza i tynkarza. I tego cholernego
    > glazurnika... Ostatnio się nawet jeden pojawił, ale powiedział, że chce 6
    > tys. zł na rękę. Myślałem, że dostanę zawału! Gdy powiedziałem mu, że
    > niemal tyle to się zarabia, jak się jest posłem, to się obraził.

    > Pewnie za parę lat się to poprawi, gdy normalni pracownicy wrócą z
    > emigracji, ale nie chcę już na to czekać. (...) dziś znaleźć dobrego
    > pracownika w budowlance to cud. "Normalni" rzadko szukają roboty,
    > zmieniają firmę, bo właściciel wie ile są warci i ich dopieszcza (...)

    [piszę oczywiście do byznesmena, nie do autora wątku]

    Tyle biadolenia, modlenia się, oszukiwania klientów a chodzi cały czas o
    jedno. Zes..am się, a nie zapłacę, bo... poseł tyle nie zarabia. To zatrudnij
    posła cwaniaczku, albo zwiń interes, albo sam może stań za łopatą, tylko
    przestań k..., płakać. Owszem, brylantowe czasy dla budowlańców minęły ale,
    trzymając się tego porównania, teraz są czasy złote. I, hipokryto, dobrze o
    tym wiesz, bo jednak zamiast rzucić ten straszny, fatalny, wykańczający
    psychicznie interes (mając taką możliwość !), wolisz użerać się z tymi
    okropnymi ludźmi. Ale oczywiście nie zaszkodzi popłakać za utraconym cudem w
    postaci fachowca za półdarmo. Może ktoryś z tych zdrajców pochyli się nad
    losem polskiego dobrodzieja i wróci gdzie jego miejsce :)

    BTW, nie za bardzo widzę, gdzie tu AnyUser miałby mieć rację, bo raczej
    wygląda to na świetny przykład sytuacji, w której jego metody i teorie można o
    kant d.. potłuc, gdyż pracownik "nie jest zdeterminowany"...

    e.