PracaGrupypl.praca.dyskusje2 pracodawców - jeden czasRe: 2 pracodawców - jeden czas
    From: "Dum" <d...@T...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 2 pracodawców - jeden czas
    Date: Mon, 27 Apr 2009 05:48:36 +0200

    Użytkownik "Aniela" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5a9f.00000036.49f49c79@newsgate.onet.pl...
    > Pracodawca moze w szczegolnych wypadkach zmusic pracownika do pracy w
    > godzinach
    > nadliczbowych ratujac sytuacje ekonomiczna w swojej firmie.

    Dla mnie to jest całkowicie niezrozumiałe. Wytłumaczcie mi proszę jak to ma
    być.Kobieta samotnie wychowująca dziecko i odbierająca je ze żłobka po
    pracy.[Tudzież tysiące innych podobnych przypadków typu opieka nad obłożnie
    chorą matką, żoną,itd itd]Pracodawca każe jej pracować po południu [?!] i
    co? Zwalnia ją dyscyplinarnie bo ona nie ma fizycznej możliwości takiej
    pracy? Czy to dawałoby pretekst do zwolnienia rodziców małych dzieci
    opiekujących się na zmiany dzieckiem?

    Dum