PracaGrupypl.praca.dyskusje2 pracodawców - jeden czasRe: 2 pracodawców - jeden czas
  • Data: 2009-04-26 17:47:10
    Temat: Re: 2 pracodawców - jeden czas
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:5a9f.00000036.49f49c79@newsgate.onet.pl Aniela
    <t...@p...onet.pl> pisze:

    > Pracodawca moze w szczegolnych wypadkach zmusic pracownika do pracy w
    > godzinach nadliczbowych ratujac sytuacje ekonomiczna w swojej firmie.
    > Co w sytuacji gdy pracownik w tych nadgodzinach ma umowe z innym
    > pracodawcą który ma podobne prawa i oczekiwania?
    > Co w sytuacji gdy przymuszona praca w nadgodzinach powoduje straty
    > wymierne pracownika lub straty powazne innego pracodawcy ktory jest z
    > tym pracownikiewm zwiazany umową ?
    > Czasu nie da sie przeciez pomnozyc ale jak to wygląda prawnie?
    Pracodawca nie musi przejmować się tym, że pracownik pracuje gdzieś indziej.
    Po prostu realizuje swoje względem pracownika uprawnienia wynikające z prawa
    pracy.
    To pracownik ma problem.
    W przypadku braku możliwośći porozumienia rozwiązaniem jest urlop na żądanie
    bądź choroba.
    Z mojego doświadczenia - nigdy nie należy udzielać pracodawcy jakichkolwiek
    informacji o swojej innej działalności zawodowej.

    --
    Jotte