PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM - co i jak :)Re[2]: LM - co i jak :)
  • Data: 2005-02-17 22:17:18
    Temat: Re[2]: LM - co i jak :)
    Od: j...@g...pl (Jagodka) szukaj wiadomości tego autora

    No dobra.. to ja mam jeszcze jedno male pytanie :)
    Jesli pracowlam przez pewien okres jako Przedstawiciel handlowy (tak
    mialam naumowei, przez czesc dnia pracy jezdzialm po klientach i
    zbieralam zamowienia ze tak powiem), ale oprocz tego jeszcze
    zajmowalam sie siecia i sprzetem.. to jak to napsiac

    Bo wlasnie tak sobie siedze i mysle...

    Przykladowo:

    VII 1997 - II 1998: Hurtowani bla bla - Przedstawiciel handlowy
    opieka nad klientami
    pozyskiwanie nowych klientow
    zbieranie zamowien
    Helpdesk???? bo tutaj wlasnie juz zbaranialam jak to bedzie
    wygladac :(

    Poradzcie co i jak pisac :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

    Przed odpisaniem do mnie z adreesu e-mail wyrzuc " _wawal_to_ "