PracaGrupypl.praca.dyskusje2 CV i listy motyw. do jednej firmy?Re: 2 CV i listy motyw. do jednej firmy?
  • Data: 2004-09-03 12:08:01
    Temat: Re: 2 CV i listy motyw. do jednej firmy?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 13:47:12 +0200, Tomek Słota <t...@g...com>
    napisał:

    > Uważaj, może chcą Ci zrobić psychoanalizę na podstawie charakteru pisma
    > :).
    > Gdyby chodziło o treść, to ja wolałbym raczej czytać słowo drukowane..
    > Powodzenia,
    > Tomek

    hmmm....wszedzie w ogloszeniach wymagajacych recznego napisania LM lub LM
    i CV nie widzialem zastrzezenia, ze to "reczne" musi byc pisane
    wlasnorecznie przez delikwenta szukajacego pracy ;)

    Ciekawe, czy ktos swiadczy "uslugi kaligraficzne" na takie potzreby -
    spokojny, zrownowazony, solidny kaligraf gwarancja pomyslnego zatrudnienia
    ;)

    pzdr
    Krzysztof