PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele. › Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Date: Fri, 13 Dec 2002 12:04:14 +0100

    Użytkownik "Kaktus" <p...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3df90db0@news.home.net.pl...
    > O tym nie pomyslałem. Mnie nie zdarzyło się jeździć tak daleko i dłużej
    niż
    > na jeden dzień. Swoje poszukiwania ogrniczyłem do rodzimego miasta i do
    > stolicy.
    No więc do stolicy mam 170 a w rodzimym mieście pracy raczej nie ma.

    > Czy to oznacza, że na około 1000 wysłanych aplikacji dostałeś 17
    odpowiedzi?
    > Aż tak źle wygląda rynek pracy? W jakiej branży szukasz zajęcia?
    Ogólnie mam kilka zawodów...
    - Technik Informatyk (spec. programista, ale poradzę sobie z administracja
    Wind, i Nowella; co do linuxa nigdy nie był mi potrzebny tak wiec nigdy się
    go nie uczyłem poza szkołą zakuć, zaliczyć, zapomnieć)
    - Elektryk (spec. Elektromechanik Urządzeń Przemysłowych, z niewielka
    praktyka przy TBA dodatkowo umiejętność programowania bramkowego, ponoć są
    tylko 4 osoby w Polsce które to potrafią, ale firmy i tak wola zatrudniać
    szwedzki serwis.. :( )
    - kierowca (m.i.n ukończone szkolenie w ABRD)
    - pracownik ochrony fizycznej (licencja I stopnia + atut czarny pas karate i
    prywatne pozwolenie na bron) praktyka miedzy innymi jako współorganizator -
    koordynator ochrony imprez masowych.
    No i kilka pomniejszych rzeczy...
    A co do tych ofert to przeważająca większość to było wysłanie papierów do
    firm, które w ogóle się nie ogłaszały, iż szukają pracownika (Panorama Firm
    i tyle) i o dziwo do jednej z takowych zostałem zaproszony na rozmowę
    kwalifikacyjna.

    > Nie twierdzę, że jesteś rozrzutny. Wiele osób szukających pracy nie może
    > sobie jednak pozwolić na takie wydatki:(
    A o czym ja pisze??

    > Daj znać jak i kiedy zakończą się Twoje poszukiwania.
    Nie ma sprawy.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    http://maguard.fotka.pl gg:384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!