eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-
    mail
    From: "Maura " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re:
    Date: Tue, 20 Aug 2002 08:51:27 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <ajsvue$gaf$1@news.gazeta.pl>
    References: <afpls1$bhd$1@news.tpi.pl> <afpr08$mjd$1@news.tpi.pl>
    <afpr6a$nu9$1@news.tpi.pl> <afprdo$3be$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <afptgr$mvb$2@zeus.polsl.gliwice.pl> <afq2ko$dbm$1@news.tpi.pl>
    <afqekt$b7q$1@news.onet.pl> <afqevn$57g$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.180.53.170
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.gazeta.pl 1029833487 16719 172.20.26.239 (20 Aug 2002 08:51:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Aug 2002 08:51:27 +0000 (UTC)
    X-User: maura1
    X-Forwarded-For: wwwgate181.motorola.com
    X-Remote-IP: 62.180.53.170
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:55929
    [ ukryj nagłówki ]

    Arkturus Mengsk <m...@g...pl[NOSPAM]> napisał(a):

    > > Jasne, a jak cos sie popsuje, to dzialanosc firmy staje i czeka az
    > przyjada
    > > programisci z innej firmy?? Panowie... Admin powinien wiedziec co i jak w
    > > jego systemie... bo inaczej co to za admin?? tylko komendy na konsoli umie
    > > wydawac??
    > >
    >
    > A czy ja mowie ze admin nie powinien sie znac na systemie? Przeciez to
    > logiczne ze skoro obsluguje siec to znaczy ze siec jest oparta na jakims
    > sieciowym systemie operacvyjnym. Samek kabelki to troche za malo. A poza tym
    > administrator nie grzebie w systemie np. MRP czy CRM w sensie
    > programistycznym ale jak juz to w konfiguracji tego systemu jesli zajdzie
    > taka potrzeba a to raczej dwie rozne sprawy.
    >
    > AM
    >
    >
    Generalnie popieram. W mojej poprzedniej firmie (duża firma ubezpieczeniowa)
    był podział na część infrastrukturalną - dział adminów NT, dział adminów LN,
    dział adminów Oracle oraz adminów Unix'a. Przy okazji mały dzialik HelpDesk
    dla doraźnej pomocy użytkownikom. No a poza tym część biznesowa - cała rzesza
    programistów, odpowiedzialna za kilka aplikacji - księgową, inwestycyjną, do
    obsługi polis i nie wiem do czego tam jeszcze. Podział bardzo się sprawdzał i
    sprawdza się do tej pory. I niby każda z osób pracujących w działach IT to
    informatyk. Ale jeśli koledze programiście się komputer zepsuł to szedł do
    niego HelpDesk - kolega programista miał w nosie co się może dziać w
    komputerze - nie za to mu płacili. I odwrotnie, gdyby któryś z HelpDesków
    miał pogrzebać w programach biznesowych (pomijam normalne aplikacje biurowe),
    to mogę się założyć że prędzej by się powiesił niż tego dotknął.

    Maura

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1