PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Pyt]Praca na cysternach.

  • 1. Data: 2007-05-18 16:47:06
    Temat: [Pyt]Praca na cysternach.
    Od: "Piotr Miel" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam! Mam 24 lata, doświadczenie w transporcie cienkie dopiero zrobiłem
    prawko na wszystkie kategorie ,chciałbym się dostać gdzieś do pracy na
    cysterny np do LOTOSU,ORLENTRANSPORT,BP itp.Pytanie kieruje do
    doświadczonych kierowców, ludzi transportu znających temat,jakie są szanse
    na znalezienie pracy w tym sektorze transportu?Gdzie najlepiej zdobyć
    praktyke,żeby być poważnym kandydatem na to stanowisko pracy?

  • 2. Data: 2007-05-19 12:18:48
    Temat: Re: [Pyt]Praca na cysternach.
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Piotr Miel napisał(a):
> [...]
    > na znalezienie pracy w tym sektorze transportu?Gdzie najlepiej zdobyć
    > praktyke,żeby być poważnym kandydatem na to stanowisko pracy?

    moj kuzyn pracowal przez niecaly rok najpierw przy jakims lokalnym
    biznesmanie, ktoremu jego cysterna zwozil paliwa z przebini, po tym pol
    roku jezdzi teraz w orlenie cysterna, wczesniej kilka lat byl juz
    kierowca zawodowym na ciezarowkach

  • 3. Data: 2007-05-20 05:42:33
    Od: "GeeRbiL" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > na znalezienie pracy w tym sektorze transportu?Gdzie najlepiej zdobyć
    > praktyke,żeby być poważnym kandydatem na to stanowisko pracy?

    Jako świeżak masz marne szanse dostać się na cysterny, oczywiście także
    musisz mieć odpowiednie ADRy ale o tym pewnie dobrze wiesz.
    Pare lat w normalnym transporcie i możesz startować na cysterny. BP i inne
    stacje nie posiadają swojego transportu tylko korzystają z zewnętzrnych firm
    takich jak Samat itp.
    a tak pozatym więcej informacji znajdziesz na http://etransport.pl/

    pozdrawiam
    GeeRbiL