PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciąża pozamaciczna a urlop macierzyński

  • 1. Data: 2007-05-18 14:06:49
    Temat: Ciąża pozamaciczna a urlop macierzyński
    Od: Marchewa Żelaznywładsson <k...@o...pl>

    Witam,

    Znajoma poinformowała mnie, że po ciąży pozamacicznej (oczywiście
    została usunięta operacyjnie) przysługuje mi urlop macierzyński.
    Znajoma nie zna szczegółów (długość urlopu itp.) ale zapewniła mnie,
    że taki przepis jest lub był.

    Wydaje mi się to zupełnie nieprawdopodobne, ale jeśli znajoma ma
    rację, to chętnie skorzystałabym z takiej opcji.

    Jeśli ktoś miałby pewność w tej sprawie, bardzo proszę o odpowiedź.

    Z góry dziękuję :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-18 14:42:31
    Temat: Re: Ciąża pozamaciczna a urlop macierzyński